Digitālais attēls un kustība
Vents Āboltiņš
Digitāla attēla pielietojumi robežās starp foto un video. Timelapse, Hyperlapse, Stop-motion animācija, u.c.tml. Kursa mērķis ir apgūt digitālās fotokameras pareizu pielietošanu veidojot kadrā ilūziju par kustību - animāciju. Uzsvars tiek likts uz iespējami plašu šīs animācijas metodes pielietošanu iekļaujot tehniskus eksperimentus ar saturu, materiālu, gaismu, kustību un vidi. Tiek praktiski apgūti gaismošanas tehnikas pamatprincipi fotostudijas apstākļos izmantojot dažādus pastāvīgo gaismu veidus, digitālās spoguļkameras izmantošana animācijas veidošanai, foto optikas izvēle un pielietojums, dažādu statīvu un palīgstiprinājumu pielietojums animācijas uzstādījuma izveidei un izgaismošanai, darbs ar animācijas datorprogrammu Dragonframe, darbs pēcapstrādē izmantojot datorprogrammas Adobe Premiere, Adobe After Effects, Adobe Camera Raw, Adobe Bridge, LRTimelapse, u.c.